מדפים מעוצבים לבית

מדפים מעוצבים לבית – תוספת עיצובית ופונקציונלית שכל אחד יכול להוסיף. בעולם עיצוב הפנים מתייחסים למדפים לא רק כאמצעי אחסון, אלא גם כאלמנט עיצובי משמעותי. המותג אלומון, הוא מותג ריהוט חדשני ומוביל המתמקד בעיצובים סולידיים ועל זמניים. המותג מציע סטנדרטים חדשים גם לתחום של מדפים מעוצבים לבית.

מדף ״בזיל״ בצבע שחור, הנמצא על הקיר במטבח.

המדפים האיכותיים של אלומון מאפשרים לכם לאחסן חפצים באופן נוח ושימושי. וכן להוסיף בכל חלל את הטאצ' האישי שלכם. המדפים עשויים מאלומיניום, חומר שהוא חזק, אך קל, עמיד לאורך זמן, דורש מעט תחזוקה ומאפשר מגוון סגנונות עיצוביים וחדשניים.

במאמר זה נפרט על אפשרויות שימוש שונות במדף מעוצב מבית אלומון, סוגי המדפים של המותג ועוד טיפים חשובים לניצול מקסימלי של פריט עיצובי מרשים ומפתיע זה.

אפשרויות סידור יצירתיות על מדפים

באמצעות המדפים המעוצבים של אלומון, תוכלו לפזר באופן אסתטי, נוח ושימושי מגוון מוצרים ברחבי הבית, חלק לשימוש יומיומי וחלק לנוי. לדוגמה, תוכלו לשלב על המדף בסלון ספרים לצד תמונות משפחתיות. כמו גם פריטי אומנות לצד קערה למפתחות שתהיה נגישה לכל מי שיוצא מהבית. וכן עציצים ירוקים לצד העמדת לוח מודעות קטן ועוד אפשרויות אינסופיות. כאשר משלבים בין מוצרים שימושיים לפריטי נוי מקבלים מלבד מקום לאחסון גם אמירה עיצובית שמוסיפה אופי אישי לחללי הבית.

סוגי מדפים מעוצבים

המותג אלומון מציע מגוון מדפים מעוצבים לבית. מדפים אלו, עשויים מתכת ומותאמים לצרכים שונים, מיקומים שונים ומידות שונות. המדפים מותקנים ישירות על הקיר, כך שהרצפה פנויה והמוצרים שלכם מסודרים באופן נקי ומסודר. המדפים קיימים בעיצובים שונים. תוכלו למצוא לדוגמה מדפים פינתיים, מדפים חלקים, מדפים א-סימטריים, מדף עם אלמנטים עיצוביים נוספים ועוד.

היכן אפשר למקם מדפים מעוצבים?

היתרון של מדפים מעוצבים לבית הוא שהם מתאימים עיצובית ופרקטית כמעט לכל חלל. מדף מעוצב לסלון למשל, יכול להיות אמירה עיצובית משמעותית. זאת כי הוא יהיה במרכז הבית, אך תוכלו לתלות מדפים מעוצבים בקלות כמעט בכל מקום בבית. תוכלו להוסיף מדפים גם לחדר השינה, המטבח, חדר האמבטיה ועוד.

היתרון של שימוש במדפים על פני אפשרויות אחסון אחרות

כאשר אתם משתמשים באפשרות של מדפים מעוצבים לבית עבור אחסון, אתם נהנים מיתרונות רבים:

  1. חיסכון במקום: אם בחרתם לתלות מדפים, אתם יכולים לנצל באופן מקסימלי שטח על הקיר שכנראה לא היה מנוצל. בניגוד לספריות או רהיטים גדולים אחרים לאחסון, המדפים משאירים הרבה שטח פנוי תחתיהם. מה שמאפשר לכם לנצל טוב יותר את החלל, גם אם אין שם דבר, מה שמפחית מהעומס בחלל.
  2. נגישות: תוכלו לבחור לתלות מדף מעוצב בהתאם לצורך שלכם לזמינות ולגישה של מה שנמצא עליהם. ליד הדלת תוכלו לתלות מדף קטן להניח עליו מפתחות, בסלון מדף גדול יותר לספרים וכן הלאה. זאת ועוד: כאשר מניחים חפץ על מדף הגישה אליו קלה ומהירה, אין צורך לפתוח דלתות או מגירות.
  3. עיצוב אישי: באמצעות המדפים המעוצבים של אלומון תוכלו להוסיף נגיעה אישית לכל חדר. גם במדף עצמו וגם בשילוב של פריטים אישיים או אומנותיים שאתם רוצים לחשוף לכל מי שנכנס לחלל.
  4. גמישות בעיצוב: אפשר לשלב מדף מעוצב בכל חלל ובכל סגנון עיצובי קיים. וכן לשנות את המיקום של המדפים בקלות במהלך השנים.
  5. תחזוקה פשוטה: המדפים של המותג אלומון מיוצרים מחומרים עמידים, חזקים, ואיכותיים. כך שהתחזוקה מאד פשוטה – ניקוי קליל עם מים וסבון, והמדפים נראים מעולה לאורך זמן.

מוצרים משלימים נוספים של אלומון

לצד המדפים, תוכלו למצוא עוד מגוון מוצרים איכותיים של המותג. כולם עשויים מחומרים איכותיים ועמידים ובמגוון גדול של עיצובים. בין המוצרים תוכלו למצוא תיבות דואר מעוצבות, ושלטי כניסה לבית. גם שולחנות קפה מאלומיניום בשילוב זכוכית, ספסלים מעוצבים, אדניות, עציצים ועוד.

לסיכום, המדפים המעוצבים של אלומון מאפשרים לכם את השילוב המושלם בין אסתטיקה לפונקציונליות. בזכות העיצובים המגוונים, תוכלו להתאים לבית שלכם את המדף המדויק עבורכם. לצד המדפים המעוצבים תוכלו ליהנות ממוצרים משלימים באותו קו עיצובי על זמני.

whatsapp
סל קניות0
אין מוצרים בעגלה!